Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(60)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Fotografie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
wypożyczone
(10)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(34)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(35)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Hofman Iwona
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(1)
Baran Leszek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bussey Cathy
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dyba Adam
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969-)
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Malinowska Ewa (filolog)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowacki Robert (1979- )
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Oberc Franciszek (1947- )
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Pomieciński Adam (1975- )
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Romański Roberto R
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Smaga Marta
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sutherland Max
(1)
Suławko-Karetko Agnieszka
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szuwalski Dariusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
White Gordon E
(1)
White Roderick
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żydek-Bednarczuk Urszula (1952-2022)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Reklama
(51)
Internet
(12)
Środki masowego przekazu
(11)
Marketing
(10)
Komunikacja społeczna
(5)
Konsumenci
(5)
Język polski
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Polityka
(4)
Psychologia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Reklama społeczna
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Decyzje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing polityczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Informacja
(2)
Kultura popularna
(2)
Marketing mobilny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Socjotechnika
(2)
Stylistyka
(2)
Telewizja
(2)
Zarządzanie
(2)
Znak towarowy
(2)
Agresywność
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Archiwum Ziemi Sanockiej
(1)
Badania marketingowe
(1)
Blog
(1)
Celebryci
(1)
Cyberkultura
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gospodarka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Imprezy sportowe
(1)
Instagram
(1)
Instytucje kultury
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Język potoczny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kowalczyk, Justyna (1983- )
(1)
Kreatywność
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Naród
(1)
Nosowska, Katarzyna (1971- )
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Partie polityczne
(1)
Piosenkarze polscy
(1)
Piękno
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Politycy
(1)
Poradnictwo
(1)
Pornografia
(1)
Pornografia dziecięca
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo reklamy
(1)
Program telewizyjny
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia rodziny
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Puryzm (językoznawstwo)
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Religia
(1)
Rocznice
(1)
Rozmowa
(1)
Rynek
(1)
Semiotyka
(1)
Senyszyn, Joanna (1949- )
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Spostrzeganie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Podkarpacie Północne
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Felieton
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy
(1)
Plakat
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Psychologia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Językoznawstwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
A ja żem jej powiedziała... / Katarzyna Nosowska. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 203, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. Tylko kilka zdań, a jest w tym ciepło, doświadczenie i życiowa mądrość. Nosowska jest szczerą, dojrzałą i oryginalną obserwatorką rzeczywistości. Mimo sławy i spektakularnej kariery pozostała skromna. I ma to, czego brakuje teraz wszystkim - dystans do samej siebie. Ani przez chwilę nikogo nie udaje. Z perspektywy dojrzałej kobiety mówi o konsekwencjach tłumienia swojego głosu wewnętrznego, konieczności polerowania intuicji złotą łyżeczką i potyczkach z wewnętrznym krytykiem, zwanym przez nią „puczystą”. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / red. Kazimierz Sedlak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy. Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom. [Dr hab. Grażyna Rosa prof. Uniwersytetu Szczecińskiego]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-70 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-922 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 247, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-655 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [...] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin SA, 2015. - 300 stron : ilustracje ; 23 cm.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12039 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej