14 results
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-17051 (1 egz.)
Book
In basket
(Czytam Sobie. Poziom 3, Połykam Strony)
(Edukacyjny Egmont)
(Czytam Sobie z Kotylionem)
Książka z serii z kotylionem - specjalnej, limitowanej edycji Czytam sobie z okazji rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Pełna niezwykłych detali i fascynujących faktów opowieść o znanym domu towarowym, który powstał w przedwojennej Polsce, stając się symbolem dobrobytu i ulubionym miejscem eleganckich obywateli II RP. Cezary Łazarewicz - autor ksiażki o Domu Towarowym braci Jabłkowskich dla dorosłych - postanowił przybliżyć tę historię także dzieciom. Wraz z pobudzającymi wyobraźnię ilustracjami historia ta może być dla młodych czytelników fascynującą podróżą w świat sklepów, jakich już dzisiaj nie ma. Autor jest wybitnym reportażystą, zdobywcą literackiej nagrody "Nike" w 2017 za reportaż "Żeby nie było śladów". [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. I/N (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-11531 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-18201 (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych : - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa ; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych ; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników : studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-11248 (1 egz.)
Book
In basket
Międzynarodowe strategie marketingowe / Paweł Pietrasieński. - Warszawa : PWE, 2005. - 148 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-17630 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-367 (1 egz.)
Book
In basket
Przedsiębiorczość kobiet w Polsce / Ewa Rollnik-Sadowska. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 263 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
W publikacji została ukazana wielość uwarunkowań, w których działają polskie przedsiębiorstwa, w tym także firmy prowadzone przez kobiety u począwszy od kwestii politycznoprawnych i ekonomicznych, poprzez czynniki technologiczne i infrastrukturalne, kończąc na aspektach kulturowych. Ponadto, w książce można odnaleźć analizę sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce. Wartość tej analizy polega na ukazaniu dynamiki sytuacji na rynku pracy w okresie kilkunastu lat u niemal w całym okresie po transformacji polityczno gospodarczej. Książka ukazuje zjawisko kobiecej przedsiębiorczości, biorąc pod uwagę aspekty nieuwzględniane w innych pozycjach (na przykład politykę rynku pracy na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet w Polsce). Pozycja ta jest adresowana do pracowników instytucji (zarówno rządowych, jak i pozarządowych) zajmujących się przedsiębiorczością i polityką rynku pracy, pracowników naukowych, studentów (kierunków: Zarządzanie, Ekonomia, Politologia i pokrewnych), a także wszystkich osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-1109 (1 egz.)
Book
In basket
Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność oraz postrzegane wsparcie organizacyjne. Książka przedstawia elementy zarządzania pozytywnego, a także odpowiada na pytanie, jakie znaczenie mają one w osiąganiu przez firmę przedsiębiorczości organizacyjnej oraz wysokiej efektywności. W tym celu przeprowadzone zostały badania, których wyniki oraz ich omówienie przedstawione są w książce. Dla badaczy książka przedstawia empirycznie zweryfikowany model wpływu elementów zarządzania pozytywnego na przedsiębiorczość organizacyjną i efektywność organizacji, a praktykom w dziedzinie zarządzania dostarcza wskazówek, jak wykorzystać zarządzanie pozytywne w prowadzeniu swoich przedsiębiorstw do sukcesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-18488 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A-11607 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
W książce przedstawiono: istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, motywy umiędzynarodowienia działalności firm, teorie firmy międzynarodowej, strategie i struktury firm międzynarodowych, zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych), zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again