Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(6)
Autor
Mazur Marek
(2)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Jakubowski Paweł
(1)
Kancik Ewelina
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing polityczny
(7)
Kampania wyborcza
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Komunikacja polityczna
(2)
Partie polityczne
(2)
Socjotechnika
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Chrześcijańska demokracja
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mechanizm Reagowania Kryzysowego (IPCR)
(1)
Mucha, Joanna (1976- )
(1)
NATO
(1)
Organizacje polityczno-wojskowe
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Politycy
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propaganda
(1)
Public relations
(1)
Putin, Władimir (1952- )
(1)
Reklama
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Angola
(1)
Czechy
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Finlandia
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż / Wydawnictwo Czarne)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii – sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy. Rozmawia z dziennikarzami. Jednak sielska atmosfera festynu skrywa głęboki mrok. Aby wygrać wybory, trzeba wskazać wroga, trzeba kogoś napiętnować i kogoś upodlić. Cynizm polityków trafia na podatny grunt powszechnych uprzedzeń. To historia, która dzieje się na naszych oczach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [...] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Prezentuje fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Pozycja ta więc będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych, zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.Autor książki, Marek Mazur, jest adiunktem w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu śląskiego w Katowicach. od kilku lat zajmuje się tematyką marketingu politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fundamentalna publikacja z zakresu zarządzania kryzysowego w wymiarze międzynarodowym.Książka odkrywa oblicze sił zbrojnych Sojuszu Północnoatlantyckiego. Sił, które walczą o utrzymanie międzynarodowego bezpieczeństwa i pokoju oraz niosą pomoc cierpiącej ludności cywilnej i państwom dotkliwie poszkodowanym w wyniku coraz częściej nawiedzających kulę ziemską katastrof naturalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-5241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2335 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej