Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Filia Dąbrówka
(1)
Czytelnia - na miejscu
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(16)
Autor
Arszułowicz Marek
(2)
Gasparski Wojciech
(2)
Lewicka-Strzałecka Anna
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Balmas Agnieszka
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Burnecka-Szczepańska Marta
(1)
Bąk Dariusz
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Czarnecka Marzena
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kacprzak Agnieszka
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Mazurek Małgorzata
(1)
Monkiewicz Jan
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Orlicki Marcin
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Rok Bolesław
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Sokołowska Julita
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Żbikowska Agnieszka (public relations)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Konsumenci
(19)
Gospodarka
(3)
Konsumpcja (ekonomia)
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing wartości
(2)
Model biznesowy
(2)
Ochrona praw konsumenta
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Psychologia
(2)
Reklama
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek finansowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Umowa społeczna
(2)
Utylitaryzm (filozofia)
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zasada podwójnego skutku
(2)
Zaufanie
(2)
Banki spółdzielcze
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
Epidemie
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura materialna
(1)
Marketing
(1)
PRL
(1)
Parabanki
(1)
Polityka publiczna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Popyt
(1)
Prawo
(1)
Reglamentacja
(1)
Religia
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Ubóstwo
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi finansowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zaopatrzenie kartkowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(11)
Podręcznik
(7)
Raport z badań
(2)
Encyklopedia
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Autorzy omawiają szeroko dyskutowane obecnie tematy, jak koncepcja zrównoważonego rozwoju, whistleblowing, ład korporacyjny czy społeczna odpowiedzialność biznesu, uzupełniając je niezbędnymi podstawami teoretycznymi. Jednocześnie wskazują na praktyczne wykorzystanie omawianych zagadnień, omawiając zasady etycznego postępowania wobec wszystkich najważniejszych partnerów firmy. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie tematu, zaczynając od decyzji jednostki, a kończąc na ogólnie przyjętych zasadach w biznesie międzynarodowym. Książka jest przeznaczona dla menadżerów, studentów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Autorzy omawiają szeroko dyskutowane obecnie tematy, jak koncepcja zrównoważonego rozwoju, whistleblowing, ład korporacyjny czy społeczna odpowiedzialność biznesu, uzupełniając je niezbędnymi podstawami teoretycznymi. Jednocześnie wskazują na praktyczne wykorzystanie omawianych zagadnień, omawiając zasady etycznego postępowania wobec wszystkich najważniejszych partnerów firmy. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie tematu, zaczynając od decyzji jednostki, a kończąc na ogólnie przyjętych zasadach w biznesie międzynarodowym. Książka jest przeznaczona dla menadżerów, studentów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, dodruk 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, 6 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Platinium)
Książka Instytucje parabankowe na rynku usług bankowych w Polsce przygotowana przez pracowników naukowo-dydaktycznych i doktorantów Katerdy Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz osób z nimi zaprzyjaźnionych - powstała w efekcie dyskusji wywołanych wybuchem afery Amber Gold. W publikacji przedstawiono jednak tematykę działalności instytucji prabankowych i shadow bankingu znacznie szerzej. Jej lektura pozwala odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.: - o przyczyny popularności instytucji parabankowych w Polsce - o szanse zagrożenia, jakie są związane z ich działalnością dla klientów, systemu bankowego i gospodarki. Tematem przewodnim publikacji stanowiącym jej oś kompozycyjną co przejawia się w większości rozdziałów - jest analiza SWOT silnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń związanych z danym segmentem czy rodzajem działalności parabanków. Prezentowana publikacja przeznaczona jest zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, pracowników naukowych i praktyków gospodarczych działających w szeroko pojętym sektorze usług finansowych, jak też dla każdej osoby, któa chce pogłębić swoją wiedzę w zakresie działalności instytucji parabankowych z uwzględnieniem towarzyszących im szans i zagrożeń. Jest to jedna z pierwszych książek poświęconych tematyce działalności instytucji parabankowych. Lektura publikacji przynosi ważne pytania na temat przyszłości polskiego rynku usług finansowych. Zdaniem redaktorów, zawarte w jej treści poglądy autorów powinny przyczynić się do łatwiejszego poszukiwania na nie odpowiedzi. [Z okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy pokazują w książce m.in. : rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów, nowe tendencje w zachowaniach, kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów, metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów ; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu ; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki - usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie ; dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych ; przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon służy prezentacji problematyki prawnej ochrony konsumentów. Wprawdzie przyjęta formuła stu haseł Leksykonu nie pozwala na pełną charakterystykę wskazanego zagadnienia, to jednak umożliwia ona przedstawienie kwestii natury podstawowej. Można wyrazić nadzieję, że ich lektura - choćby w nieznacznym stopniu - stanie się przyczynkiem do kształtowania świadomości konsumenckiej poprzez wykazanie "do czego" konsument ma prawo i "przed czym" jest prawnie chroniony. ( z okł.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing /PWN)
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele satysfakcji klienta / Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 2210 strony : ilustracje ; 23 cm.
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarys Prawa)
Nowela ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, która weszła w życie 17.4.2016 r. jako że znacząco zwiększa poziom ochrony praw konsumentów na rynkach, a szczególnie na rynkach usług finansowych. Głównie jej rozwiązaniom oraz potencjalnym kierunkom i problemom jej stosowania poświęcona była Krajowa Konferencja Konsumencka, zorganizowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Katowicach w dniach 9-10.5.2016 r.; większość wygłoszonych w jej ramach referatów stanowi podstawę niniejszej publikacji. W publikacji podkreślono ogromne znaczenie i zasygnalizowano główne zmiany prawne konsumenckiej noweli OKiKU 2007, w szczególności wprowadzenie nowego modelu kontroli wzorców umownych, dookreślenie istoty praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów i uznanie za nią tzw. nieuczciwa sprzedaży oraz przyznanie Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nowych kompetencji i narzędzi proceduralnych. W pracy podjęto m.in. problem wyboru prawa obcego w internetowych wzorcach umownych, podkreślając obowiązek spojrzenia na ochronę konsumentów z perspektywy prawa prywatnego międzynarodowego. W kontekście przyszłości arbitrażu konsumenckiego, bliższej analizie poddano kwestię zapisu na polski sąd polubowny jako niedozwolonego postanowienia w umowach z konsumentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9959 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / redakcja Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 strony : faksymilia, fotografie, portrety, rysunki, tablice, wykresy ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Podr. (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17638 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczeństwo kolejki / Małgorzata Mazurek. - Gdańsk : Europejskie Centrum Solidarności; Warszawa: Wydawnictwo Trio, 2010. - 242, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(W Krainie PRL : Ludzie Sprawy Problemy : Rzeczywistość PRL odczytana z akt, dokumentów, zapisów, twórczości)
Pięć historii o polskim społeczeństwie opowiedzianych z perspektywy kolejek i kolejkowiczów. Autorka przedstawia, jak ludzie poruszali się w świecie pustych półek, dojść i przywilejów, turystyki zakupowej oraz reguł czarnego rynku w kolejnych dekadach PRL-u. Opowiada o więziach i nierównościach społecznych, które jednym umożliwiały, drugim ograniczały dostęp do deficytowych towarów. Stawia też pytanie, jak doświadczenia niedoboru wpłynęły na pamięć społeczną po 1989 r. Jest to pierwsza systematyczna analiza łącząca historię z socjologiczną wiedzą o powojennej i współczesnej Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klauzule Umowne w Obrocie Gospodarczym / red. nauk. serii Fryderyk Zoll)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów na rynku / Leszek Rudnicki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 187 strony : ilustracje ; 21 cm.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10381 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej