Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia - na miejscu
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(8)
Autor
Acker Mike
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Burgess Jean
(1)
Green Joshua
(1)
Gustowski Wojciech (1983- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Smaga Marta
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Społeczności internetowe
(4)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Media społecznościowe
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Portale internetowe
(3)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikatory internetowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Autoprezentacja
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Facebook
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fonoholizm
(1)
Instytucje kultury
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Poradnik
(2)
Blog
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet stał się najważniejszym źródłem informacji dla znacznej części ludzkości. Społeczności internetowe – jak na przykład społeczność odpowiedzialna za tworzenie Wikipedii – stanowią kluczowe ogniwa współczesnego systemu kreacji i obiegu wiedzy. Jednak jak dużo wiemy o naturze i dynamice tych społeczności? Co sprawia, że możemy ufać efektom ich działalności – jeśli istotnie możemy im ufać? Czy Wikipedia i inne internetowe kompendia to wiarygodne źródła wiedzy, czy też powinniśmy je traktować z najwyższą ostrożnością? W tym przełomowym, interdyscyplinarnym studium Amy S. Bruckam dogłębnie rozważa te i pokrewne zagadnienia. Sięgając po ustalenia filozofii, socjologii, psychologii i medioznawstwa, autorka przystępnie wyjaśnia czym jest społeczność, co to jest wiedza, w jaki sposób Internet ułatwia tworzenie nowych rodzajów społeczności, a także jak wiedza jest kształtowana poprzez współpracę i konwersację online. Porusza przy tym zagadnienie tworzenia tożsamości w Internecie i jej wpływu na nasze interakcje w cyfrowym świecie oraz stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w sieci występuje tak wiele niepożądanych zachowań i co możemy z tym zrobić. W dzisiejszych realiach głębokiego kryzysu zaufania, a jednocześnie coraz silniejszej zależności od Internetu jako najważniejszego medium informacyjnego, Czy można ufać Wikipedii to obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów wiedzy i współczesności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak rozległy i silnie zróżnicowany przedmiot badań nie pojawił się do tej pory w żadnej z monografii naukowych opublikowanych nie tylko na polskim rynku wydawniczym” - brzmi zachęcająco? W takim razie zapraszamy do Oficyny Impulsu! Książka jak już wiemy niezwykła: Mirosława Wawrzak-Chodaczek, pisząc Komunikację interpersonalną i masową. Wybrane teorie i praktyki, jedną publikacją odpowiedziała na wszystkie otwarte i ukryte potrzeby specjalistów zgłębiających tajniki teorii komunikacji społecznej, we wszystkich jej przejawach: kontaktach bezpośrednich, pośrednich, organizacyjnych, służbowych, masowych, międzykulturowych… Monografia składa się ze wstępu oraz z trzech części. Pierwsza stanowi podbudowę teoretyczną badań - zawiera opis teorii wyjaśniających zachowania w komunikacji bezpośredniej i pośredniej, a także uzasadnienie wyboru metody badawczej i osadzenia badań w określonym paradygmacie, charakterystykę problemów badawczych i grup badawczych. W części drugiej umieściłam interpretację wyników badań własnych. Część trzecia zawiera wyniki badań dotyczących komunikacji masowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w mediach społecznościowych / Wojciech Gustowski. - Wydanie 2. - Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, 2012. - 211, [5] strony : ilustracje ; 22 cm.
Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych nowoczesnymi typami komunikacji oraz specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować również wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji współczesnego społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-2346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA, 2014. - 194, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Z jednej strony, coraz większym problemem staje się dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Z drugiej strony, zespół pracowników danego przedsiębiorstwa nie zawsze jest w stanie podołać wyznaczonym zadaniom. Konieczna jest współpraca międzyorganizacyjna, tworzenie zespołów złożonych ze specjalistów wielu współpracujących ze sobą organizacji. Inną przesłankę zmian w formie pracy zespołowej stanowi rozwój technologii teleinformatycznych, który umożliwił nowe, wirtualne formy komunikacji. Z tego powodu liczne organizacje decydują się na zmianę tradycyjnych form pracy zespołowej na zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Porta Iuris)
Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. […] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko. dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ. Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu – będący także tytułem niniejszego tomu – „Prawo a media społecznościowe” znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników. (fragment Słowa wstępnego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18878 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracowników zmęczonych wideokonferencjami, a także szefów chcących poprawić jakość prowadzonych meetingów i przenieść swoje umiejętności interpersonalne w przestrzeń internetową, w której często ekran monitora stanowi przeszkodę. W niniejszej publikacji zamiast „lać wodę”, Autor daje konkretne rady, w jaki sposób pokonać tę barierę, a nawet wykorzystać ją jako swój atut w pracy zdalnej. Niezależnie, czy tego chcemy, świat zmienia się na naszych oczach i musimy się dostosować do zachodzących zmian. Mike Acker bez wątpienia jest idealnym przewodnikiem po nowej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
YouTube jest od lat jedną z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na YouTube; ale czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób YouTube zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy? Książka pokazuje, jak YouTube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także twórców ľ amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się YouTube diametralnie zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. YouTube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-9522 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6761 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej