123481
Książka
W koszyku
Modele satysfakcji klienta / Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 2210 strony : ilustracje ; 23 cm.
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta.
Status dostępności:
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8448 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [187]-203.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu i jakości oraz dla naukowców, badaczy i studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
Uwaga dotycząca finansowania
Praca naukowa dofinansowana ze środków Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej