123484
Book
In basket
Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób, a jednocześnie dostosowany do polskiego kontekstu społeczno-gospodarczego. Uzupełnieniem książki są studia polskich przypadków. "Pozycja ta jest skierowana głównie do studentów, menedżerów oraz działających i przyszłych przedsiębiorców.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
There are copies available to loan: sygn. A-13600 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia s. 267-269.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again