123480
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Kraków : Warszawa : Wolters Kluwer Polska , 2007. - 240 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 225-233. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again