122855
Książka
W koszyku
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw / Krzysztof Fonfara. - Wydanie 3, zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 194 s. : ilustracje ; 25 cm.
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. Autor przybliżył w książce: - sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Status dostępności:
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3305 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [188]-194.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej