122911
Książka
W koszyku
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: - istotę i cechy produktu turystycznego, - korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, - cykl życia produktu turystycznego, - turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, - koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, - proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. [z okł.]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 207-212.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej