123487
Book
In basket
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie. [opis wg okł.]
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
There are copies available to loan: sygn. A-10238 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 227-243 i przy rozdziałach. Indeks.
Target audience note
Dla pracowników naukowych i studentów szkół wyższych na kierunkach turystycznych, zarządzania i ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again