123487
Book
In basket
(Zarządzanie)
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. [opis wg okł.]
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 231-242 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Target audience note
Publikacja kierowana jest do pracowników naukowych, wykładowców i studentów studiów licencjackich, magisterskich i doktoranckich na specjalności lub kierunkach: public relations, zarządzania i zrządzania publicznego, jak i do praktyków public relations, zwłaszcza pracowników jednostek samorzadu terytorialnego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again