123481
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415 strony : ilustracje ; 24 cm.
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych : - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa ; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych ; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników : studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 405-410
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again