123487
Book
In basket
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej. Książka prezentuje: * koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; * główne pojęcia dyscypliny; * analizę i ocenę narzędzi diagnozy; * metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju; * ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; * ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: * studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich; * pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych; * dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
There are copies available to loan: sygn. A-18346 (1 egz.)
Notes:
General note
Dla studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich, pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych, dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [330]-346. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again