123497
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa, Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] strony, [16] stron tablic : ilustracje, nuty ; 24 cm.
Cz. I. Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw : 1. Reklama jako element marketingu ; 2. Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy" ; 3. Komunikacja - formuła klasyczna ; 4. Reklama jako forma komunikacji; 5. Komunikat reklamowy ; 6. Obraz produktu ; 7. Perswazja ; 8. Kampania reklamowa - aspekt komunikacyjny ; 9. Podsumowanie Cz. II. Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego : 1. Obraz ; 2. Tekst ; 3. Slogan i związki obrazu z tekstem ; 4. Kampania reklamowa - krótka synteza ; 5. Dwanaście kampanii reklamowych (m.in. Idea, Mobil 1, Seat, Nationale Nederlanden, Polar, Frugo, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec) ; 6. Reklama o reklamie ; 7. Wybrane problemy badań reklamy
Status dostępności:
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16080 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. ang.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej